Sotainvalidien kesämajayhdistys ry

Yhdistys

Sotainvalidien kesämajayhdistys ry, tuttavallisemmin Soke, on yleishyödyllinen yhdistys, joka vuokraa kesämaja-alueen Helsingin kaupungilta ja  kesämajojen mökkipaikat edelleen jäsenilleen, järjestää alueen huollon ja toimii paitsi jäsenten yhteisten etujen ja viihtyvyyden hyväksi myös edistääkseen vihreitä arvoja ja pitääkseen yllä sotainvalidien merkitystä yhteiskunnallemme. Soke hallinnoi Länsiulapanniemen sotainvalidien kesämaja-aluetta, jolla on 81 mökkiä, joiden maksimikoko on 14 neliötä. Palstatilaa kesämajoihin ei kuulu.

Täältä löydät yhdistyksen säännöt ja rekisteriselosteen

Toimintaa säätelee yleisellä tasolla yhdistyslaki ja säännöt sekä maanvuokrauksen osalta maanvuokralaki, maanvuokrasopimukset sekä kesämajojen rakennustapaohje. Sotainvalidien kesämajayhdistys ry:llä on kaupungin kanssa mökkialueen maanvuokrasopimus ajalle 2024-2032. Kesämajayhdistys vuokraa yksittäiset mökkipaikat majalaisille.

Sotainvalidien kesämaja-alue on kaupungin puistoaluetta, jonne kaikki ovat tervetulleita ulkoilemaan ja viihtymään vuodenajana ympäri. Polut ovat kaikkien käytettävissä, mutta majalaisten pihapiiriä on toivottavaa kunnioittaa.

Hallitus 2024

Sotainvalidien kesämajayhdistys ry:n hallituksen jäsenet löytyvät alta.

Sähköpostiosoitteet puheenjohtajalle, sihteerille ja rahastonhoitajalle ovat muotoa nimike@soke.fi.

Puheenjohtaja
Valtteri Valovirta
puheenjohtaja@

Sihteeri